3 Şubat 2012 Cuma

Yeni Bir İK Sitesi, Jooble..


Merhaba!

rotamissworld.blogspot.com guzel bir blogunuz icin tesekkur ederim.

İlk gelen "Sevgili Babam'ın Anısına.." postu okuduktan sonra bir saat boyunca memnuniyetle blogunuzda dolaştım:) Yazılarınızı zarif bir şekilde yazılmış.  En beğendiğim postu,"Ruhunuzu Dinlendirecek Bir Radyo..& Voyage.." postudur.


Ben bir şirkette çalışıyorum. Adı Jooble... Ne demek Jooble? Google değil, jooble...Sistem çok basit, Google nasıl çalışıyorsa, Jooble'da sizin seçtiğiniz arama kriterlerine göre, ülke ülke tüm web tabanlı İ.K. sitelerini dolaşarak, anlık olarak yayında olan tüm ilanları önünüze seriyor.Siz de hangisine başvurmak isterseniz sadece ona başvuruyorsunuz. Başka bir değişle size, başvuracağınız işi filtreliyor.Bu sayede siz dedaha kısa zamanda, daha çok ülkede ilgili pozisyonlara direkt olarak ulaşmış oluyorsunuz. İşim, sitemizin bağlantıları blogculara yapıştırmaktır.İşimi çok seviyorum çünkü biz dost bir ekibiz ve iyi patronlarımız var, maalesef, blogculara bağlantımızı nasıl yapıştırması ile ilgili hiç bir fikrim yoktur. Şu anda çeşitli bloglara mektuplar yollayacağıma bir saat boyunca blogunuzu okuyordum. Gerçekten, "Turkey" "jooble-tr.com" için bağlantının uygun olup olmayacağına emin değilim, ama bağlantımızı blogunuza ekleyebilirseniz sevinirim!!!Sitemiz çok güzel ve insanların iş bulmalarına yardım eder. Blogunuzu takip edenlere yeni bir şans ve yeni bir iş fırsatı için bir kapı açmak istemez misiniz? Yeni yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum! İyi çalışmalar ve başarılar dilerim! Kolay gelsin.


Saygılarımla,



Berkay Koray
Account Manager

Tel: +44 (0) 800 098 8516
E-mail: bk@jooble.com


www.jooble.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.